I got a feeling

Jag har lätt att ställa mig in på en viss sak. Exempelvis om det är en särskild dag eller händelse, så får jag lätt upp en bild/tanke i huvudet om hur den dagen kommer att se ut (hur jag vill att den ska se ut). Men så händer det rätt ofta att det inte blir riktigt som jag tänkt mig. Då kan jag känna mig besviken och osäker. Det känns liksom inte helt rätt.
Man kan dock inte alltid få som man vill! Men anledningen till att jag ibland kan känna mig besviken när det inte blir som jag tänkt mig, ligger ju så klart hos mig själv.. Ibland säger jag inte vad jag tänker eller föreställer mig av en dag. Och så länge det inte finns någon tankeläsare i närheten, så kan inte folk läsa mina tankar. Jag vet återigen att det är ett problem som endast ligger hos mig. Hade jag haft förmågan att öppna min tjäft lite mer, så kanske det hade kunnat bli som jag föreställer mig lite oftare.
Ja, jag har ibland svårt att "ställa om" mig också, det vet jag. Jaja, vad kan man göra mer åt detta än att försöka "jobba" med sig själv??
.
Jag gillar tryggheten. Jag gillar nytt och utmaningar med. Men i vissa situationer känner jag mig som allra bäst när jag vet att jag är med människor som jag kan vara exakt den jag är med. När jag inte behöver tänka exempelvis "vad ska jag säga nu?", när man inte behöver känna någon press att man ska vara på ett visst sätt. (Obs! Jag pratar inte om jobbsituationer).
.
Jag är väl helt enkelt feg. En fegis!
Pust, nej nu orkar jag inte skriva mer om detta. Det tar på krafterna.
.
Nu ska jag träna så att jag kan komma i form någon jäkla gång!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0