Helgen

I fredags kväll gick jag och Peter ner till Marinan och åt middag. Jätte mysigt som vanligt på Marinan. Och skönt att kunna känna att man för en gångs skull inte behövde stressa hem tidigt för att man skulle upp och jobba dagen efter. Nej jag var för en gångs skull ledig heeela helgen. Kändes som om det var evigheter sedan sist. På vägen hem gick vi en sväng in om Soft och drack några drinks. Drack den godaste drinken på länge som Andreas komponerade ihop! Härlig kväll!
.
På lördagen åkte jag hem till Skurup där det väntade grill, kräftor och räkor tillsammans med familjen och Jan och hans trevliga "tjej" Birte. Var jätte trevligt. Sedan drog jag och syrran hem till Ystad. Massa snack, musik, ett par cider och sedan blev det en sväng till Soft. På hemvägen gick vi och kollade i skyltfönster och Felicia bedömde skyltningarna :D När vi kom hem var vi ju tvungna att ta några flipp-bilder, som vanligt. Några av resultaten kan ni se nedan :) Var en riktigt rolig kväll.
.
Liten Linus tittar upp         Puppy <3 Rabbit
.
Oh yeeaahh!!
.
:)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, vad roliga bilder :D

2009-09-15 @ 14:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0