Hus

Vi var och tittade på ett hus i Sövestad i måndags. Jätte sött hus med dubbelgarage och härlig trädgård med plommon- och äppelträd :) Var så klart många som var intresserade av det. Det var ett hus som jag tror skulle passa oss bra. Men då kommer vi till läget. Det blir ju ännu en liten bit till för mig att pendla. Buss eller bil till Ystad, för att sedan ta tåget därifrån till Malmö. Men egentligen, hur mycket längre tid tar det? Inte så mycket. Typ 10 min att köra om det är hyfsat med trafik. Sedan ska man ju så klart hitta en p-plats också, om man nu tar bilen. Tidigare har tanken på att pendla längre än vad jag redan gör, varit ett stort "no-no" för mig. Men ärligt talat är det ju inga avstånd. Det är ju inte mycket längre tid varje dag. Men det är nog också max. Jag skulle nog inte kunna tänka mig att bo ännu längre ut på landet just nu när jag jobbar i Malmö. Gärna senare, men inte just nu. Det jobbiga är ju mornarna. Jag stiger redan upp kl 05.00 när jag jobbar morgonpass.
Ja, det är många funderingar. Men tanken på det just nu, är att det inte känns så jobbigt. Jag får gå upp typ en kvart, 20 min tidigare om mornarna. Det skulle jag nog kunna klara av. Huset var ju jätte fint...
.
Pust, jag vet inte!!! Sliter mitt hår just nu! Vi får väl sätta oss ner och snacka "pros" and "cons".
.
Nej, tvättdags nu. Ha de´!


Kommentarer
Postat av: Maria

Körde förbi huset i går av ren nyfikenhet :)

Förstår att du gillar det.

Pruta, pruta, pruta......

2009-09-09 @ 17:42:21
Postat av: Rebecka

Maria: Ja, det är sött :) Precis, det är väl det man får göra i så fall! Ännu inga inkomna bud på det, så!

2009-09-10 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0