Veckans...

Det var länge sedan jag körde en "veckans", så jag kände att det var dags nu!
Det blir alltså förra veckan, veckan som har varit.
.
Veckans "fy på er": Till de sura inspelarna av "Wallander". Hur skulle jag veta att det pågick en filminspelning på tåget?!
.
Veckans visning: Lägenhet i Ystad. Dock inte riktigt vad den utgav sig att vara på bilderna + enbart gamlingar i huset. Ingenting för oss med andra ord!
.
Veckans sämsta: Negativitet. "Det är dåligt, och det kommer inte bli något annat än dåligt". Dåligt dåligt dåligt. Inte bra alls. För så är det bara. Vad hände med "tänk-om-det-löser-sig-och-blir-bra-ändå-tankarna"??
.
Veckans goda: Kräftskiva på Solgård. Mmm i min mage :) Fy vilken god mat, och Marias alltid lika goda pajer. Inte fel alls!
.
Veckans nyttigaste: Träning. Ska dock upprepas fler gånger denna veckan!!!
.
Veckans "orka": Allvetande människor, som aldrig kan eller har fel.
.
.
.
Nej det var nog allt jag kom på för stunden. Om ni förresten undrar varför jag har punkter mellan varje rad så är det för att blogg.se tydligen inte vill "interaktivera" med Mac som det ska. Skriver jag inte dessa punkter så får jag inga mellanslag. Så då vet ni det också :)
.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0