Kära kollegor

Det är lördag och jag är leeeediiiig!! :D Efter 8 arbetsdagar, inkl ett 12 timmars pass, är jag ledig sedan igår till söndag. Så skönt!
Jag och min kollega Amanda brukade jobba mycket tillsammans innan. När vi hade våra 7 dagars veckor, brukade vi fira den sista dagen genom att köpa med oss lite godis och annat gott till jobb. Nu jobbar vi tyvärr inte lika mycket tillsammans längre. Nu i torsdags jobbade Amanda morgon och jag kväll. Det var min sista dag på en lång vecka. En liten stund efter Amanda hade slutat, kom hon tillbaka med en liten påse med en Cola och ett choklad till mig. Hon tyckte att jag skulle fira att det var min sista dag. Så himla söt! Det är sådana kollegor som gör att man vill gå till jobb varje. Bra kollegor är verkligen A och O. Kram till er :)
.
Ha en bra helg everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0