Långfredag

...Och typ alla är lediga utom jag, och möjligtvis radiopratarna :-S
Men men, imorgon är min sista jobbdag för denna veckan, och då ska jag och Peter bo på hotellet en natt :)
När vi började jobba här fick alla en gratis natt att utnyttja. Jag har inte använt min än, så nu är det dags!
Ska bli härligt. Efter imorgon är jag ledig ända fram till onsdag, så lite påskledigt får jag ju ändå! Ska nog åka och hälsa på Alexandra i hennes och Jockes nya hus i Sövestad på måndag, ska bli roligt att se det!
.
Igår var jag och fick svar på mina provresultat. Jag är tydligen allergisk mot nickel, kolbolt och andra oäkta metaller... Var även känslig för produkter med ullfett i. Trist, men det känns bra att jag äntligen fått svar på vad det är jag är allergisk mot iaf, så att jag vet vad jag ska undvika. Man kan köpa ett nickeltest på apoteket, som man kan ta på föremål som man misstänker innehåller nickel, och så visar det på testet om det är det eller ej. Skit bra! Det ska jag köpa. Och no more oäkta smycken för mig!! Mycket att tänka på...
.
Nej nu får jag återgå till arbetet. Glad påsk everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0