Lördag med sis

Igår åkte jag och sis till Lee och Wrangler utförsäljningen i Malmö. Det blev en hel del inköp till riktigt bra priser.
Jag köpte bland annat två Lee jackor (150 kr st), 5 toppar (50 kr st), ett par skjorts och en kjol (75 kr st)! Är nöjd med mina kap :)
Efter Malmö åkte vi tillbaka till Skurup och satt och solade lite i trädgården. Pappa höll på att göra i ordning dammen och både Linus och Lovely var så himla intresserade av vad som hände att de båda höll på att trilla i flera gånger. De är så roliga de små liven :) Det kändes väldigt tomt att komma in i tvättstugan och inte mötas av en liten kanin. I så många år har det varit hennes hem. Tvättstugan kändes plötsligt väldigt stor och fylld av tomhet. Kändes jobbigt att se hennes tomma bur på gården. De hade begravt henne i trädgården sidan om Gizmo. Mamma berättade att de hade lagt henne i hennes favoritfilt, den hon alltid låg på när hon var i soffan. De hade även lagt ner hennes favoritleksak, en liten anka som spelade en melodi när man tryckte på den. Önskar att jag kunde ha varit där den kvällen. Lilla Pussy P, föralltid i våra hjärtan!
.
Efter en snabb sväng hem till Ystad, kom jag tillbaka till Skurup. Då grillade jag och sis chorizos, drack vin och såg på klassikern "California man". Jag kan inte räkna hur många gånger vi har sett den! Dock var det många år sen sist, så det var riktigt kul! Nostalgi :) Var kul att spend some time with my sis!
Efter velande fram och tillbaka om huruvida vi skulle gå ut eller ej, bestämde sig sis för att stanna hemma och jag tog tåget tillbaka till Ystad. Där mötte jag upp Månz och Matti på Soft. Blev en drink och två shottar (!!) sedan blev det hem till sängen för min del. Där låg min stackars förkylda Piddår och sov hårt.
.
Idag har det blivit träning igen. Tredje gången denna veckan, känns skönt! Nu är det lite tvättning på gång. Blir en lugn kväll då Piddår jobbar sent och jag ska upp tidigt imorgon.
.
Ha en fin söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0