Sent

Jag borde gå och lägga mig nu, är egentligen jätte trött. Har varit en hektisk dag på jobbet. Precis som många andra dagar då! Men bättre mycket att göra än inget. Jag hade "utvecklingssamtal" i tisdags, och det gick jätte bra! Kändes verkligen bra :) Skönt att får reda på att det man gör är bra. Och även viktigt att får reda på vad man kan jobba på och att kunna få framföra sina egna åsikter. Så det är super bra med sådana här "möten"!
.
Imorgon ska jag försöka gå upp och träna igen innan jobb. Gjorde det i förrgår och det kändes riktigt skönt efteråt. Sommaren närmar sig med stormsteg, och jag ligger efter. Dags att ta tag i saker och ting på riktigt nu! Inga fler "äh, jag tar det imorgon istället", eller "nej jag pallar inte jag är för trött".... Får väl se hur länge jag lyckas hålla det löftet... Ska verkligen försöka denna gången dock! Inga onödiga undanflykter!
.
Nej nu ska jag minsann lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0