Aj!

Aj aj i min hals idag :-/ Det är svullet och gör ont när jag sväljer. Vad är nu detta?! Vi som ska på bröllop imorgon!
Kan ju inte komma mer olägligt liksom.. Aja, idag ska jag förebygga det som kan förebyggas. Proppa i mig c-vitamin, the och esperitox, sedan förväntar jag mig att må mycket bättre imorgon! Idag måste jag prova ut en klänning att ha på mig imorgon. Har en hel massa klänningar hemma i garderoben, men bara för det tycker jag ju inte att någon passar inför bröllopet! Pust, så jobbigt jag kan göra det för mig själv, när det egentligen, förmodligen, är ganska enkelt. Det blir att titta igenom garderoben idag. Känns dumt att handla en helt ny klänning endast för detta "occasion". Vi får väl se hur det blir.
.
Nu ska jag gå och ta en liten mack och mycket the. Förebyggandet börjar........NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0