Känsla

Idag känner jag mig trött. Igår kväll när jag skulle lägga mig fick jag en väldigt orolig känsla över mig. Vaknade också flera gånger på natten och kände samma känsla. Var tvungen att höra av mig till de närmaste i morse för att höra så att allt var bra. Känslan har inte riktigt försvunnit än. Jobbigt! Kan inte alls sätta fingret på vad det skulle kunna vara.
.
Våra weekend planer verkar inte helt gå i lås. Nu när vi båda fått beviljat semester, så kan vi inte hitta något hotell. Överallt dit vi vill åka verkar vara fullbokat. Pust! Lätt ska det ju aldrig vara. Får se hur det löser sig. Men någonstans ska vi i alla fall åka!
.
Dags att göra mig i ordning för jobb snart... Ha en fin dag alla, och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0