Onsdag

Vet aldrig vad jag ska skriva som överskrift nu för tiden. Det är alltid det svåraste att komma på! Något som sammanfattar det man skriver om... Men tänk om man skriver om en massa olika saker och inte hittar en överskrift som kan sammanfatta alltihop?! Aja, for now kör jag på vilken dag det är :)
.
Tågen klyddar som fan. Citytunneln skulle ju göra allting smoother... Well, inte för tillfället i alla fall! Pågatågen kan inte köra enda in till centralen pga växelfel/signalfel på de nya spåren. De stannar i Persborg där en buss tar en vidare till centralen, och sen tvärtom när man ska hem... Kan tilläggas att det blir en hel del förseningar. Kan också tilläggas att alla hoppar av glädje pga detta, NOOOT! Dessutom har tågtiderna ändrats, för min del till det mycket sämre....
.
Tänker mycket på min vän just nu som har förlorat en älskad. Hur kan det vara rättvist att man i 30 års åldern redan har förlorat alla de som står en närmast i livet?! Det är helt ofattbart hemskt och sorgligt! Vill att du ska veta att vi finns här för dig. Du är inte ensam!
Sjukt vilka svängar livet kan ta. Man ska verkligen vara glad och uppskatta all den tid vi har med de som står oss nära. Man vet aldrig vad som kan hända!
.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0