Tisdag

Idag hade jag bokat tid hos naprapaten, men då jag blivit mega förkyld, igen, kan jag inte gå. Inte bra alls att gå på massage och sånt när man känner sig krasslig. Stor risk att det blir mycket värre. Och det vill jag ju inte riskera till nyår! Gick till doktorn igår då jag har riktigt ont i bihålorna. Har haft bihåleinflammation tidigare så jag känner igen känslan. Men blodprovet visade inte på några bakterier...än! Tydligen kan det ta ett tag innan bakterier börjar bildas i bihålorna ( = när allt äckligt gojs har legat och grott till sig ett tag = blä!!), och så länge de inte börjat bildas får man så klart ingen penicillin. Inte för att jag tänker sit around och vänta på att de ska komma heller!! Orkar snart inte bara ta det lugnt mer heller. Jag är ju ledig för christ sake! Tror jag börjar skrämma ihjäl Peter med alla mina "krämpor". -Hur ska det gå för våra framtida barn, kommer de att bli sjuka hela tiden?!? Usch nej, det får jag verkligen inte hoppas... Imorgon ska jag må bättre för då ska jag och Peter åka till Malmö. Blir kanske lite shopping, jag måste verkligen hitta nya vinterskor, och Peter ska kolla efter kavaj och kostym. Blir nog en sväng in om Old Bones med och kanske, förhoppningsvis, en sväng in om Staffanstorp för att titta på något sött... :) Men jag vågar inte hoppas för mycket. Får ta det som det kommer helt enkelt.
.
Idag kommer kusin Petra, Johan, lille Elliot och ännu mindre Anton till Skurup. Har inte träffat det senaste tillskottet än, så hade varit riktigt roligt att åka dit. Får väl se om jag tänker låta förkyldningen sätta stopp för det eller inte!
.
Ha en fin dag everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0