Malmö

I lördags tog jag och Peter in till Malmö. Snälla Sandra hade fixat ett jätte billigt rum till oss på Stay At Mazetti. På kvällen väntade inflyttningsfest hos min kollega Tina.
Hade en jätte härlig dag på stan med god lunch, shopping och jag gjorde nya naglar! Vi åt middag på La Couronne (eller hur det stavas!) innan vi drog vidare till festen. Det var jag, Amanda och Tina ifrån hotellet. Lite senare kom Jaime också. Jag och Amanda dansade tönt-dans och snackade Nile City. Var riktigt roligt! Vid 02 tiden var det tid att dra vidare. Dock pallade vi inte åka till Hipp, dit alla andra skulle. Så jag, Peter, Amanda och hennes man Winston åkte till vårt hotell, där nattklubben Retro ligger i samma byggnad. Delade på en vinare på vårt rum först innan gick vi ner till klubben. Det var väl sådär kul där, men vi hade jätte roligt innan dess iaf! Var riktigt roligt att komma iväg och hitta på något. Det var ett tag sedan nu.
Dagen efter mådde man ju som man förtjänade. Tur att vi fick ha hotellrummet ända till kl 14! Innan vi körde hem åt vi nog världens godaste pizza på ett litet italienskt ställe som hette Ciao. Rekommenderar!
.
Lite bilder ifrån vårt rum :) Mina nya naglar och min nya ring!
.
Winston, Peter, Amanda, jag, Tina & Jaime :)
.
Pardejjjjj!!!!
.
Hade verkligen en riktigt härlig och rolig helg :) (Varför är min text blå nu?!? :-s)
.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååhh!!! Så himla fint och mysigt och så snygga ni är! Vilka naglar och vilken tuff ring! Otroligt härligt :)

2010-02-09 @ 07:58:46
Postat av: Emelie Johansson

Låter som en finfin kväll! Svinnice hotellrum ju!!!! :D Och ringen, me gusta!!! :) Haha, går bra för dig med blå färg och så? :P KRAMAR!!!!!!!

2010-02-09 @ 15:41:00
URL: http://itsalwayssomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0