Penicillin

Var hos doktorn igår och fick penicillin. Han trodde att jag drabbats av en bakterie/infektion som var rätt vanligt bland unga människor just nu, där man kan må dåligt ena veckan och ligga med feber, ont i halsen och andra förkyldningssymptom, veckan därefter kan man må bra igen, och veckan därefter kan man må dåligt igen. Och så kan det hålla på hur länge som helst tydligen. Och så har det ju varit exakt för mig! Tydligen så lät mina lungor inte bra heller, så fick medicin för det med. Så nu jäklar ska jag väl bli frisk någongång! Och gärna hålla mig det ett bra tag...
.
I helgen blir det jobb. Känns lite nervöst faktiskt. Kanske för att jag inte vet om jag kommer att jobba ensam och för att det är mina första riktigt utcheckningar jag ska ta. Aja, ska försöka att inte tänka så mycket på det just nu och istället njuta av min lediga dag.
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0