Vardag

Det är onsdag och dagarna rullar på som aldrig förr. Semestern känns som ett minne blott och vardagen är i full gång. Tanken på att det förmodligen inte kommer att bli någon mer semester igen förrän nästa sommar, känns överväldigande jobbig just nu. Hur ska man orka, när man redan börjar känna sig utmattad igen? Jag hoppas innerligt att det i alla fall kommer att bli en vecka ledigt för mig och Peter i oktober. Vi ville egentligen ut och resa lite redan i september, men så blev jag nekad semester... Så får se om det funkar i oktober istället. Vi vill ta en långweekend någonstans. Rom är förstahandsvalet, men då det verkar hopplöst att hitta hotell där de månaderna, så blir det kanske Paris istället! Hade inte heller varit fy skam. Vi får se vad det blir. Men något ska det bli i alla fall!!
.
Min bil har pajat IGEN, så den ska på lagning IGEN nästa vecka. Den dog när jag var på väg hem från jobb förra veckan, så pappa fick komma in till Malmö och hämta mig. Lovely! Nu vill jag bara bli av med skitet. Tål knappt att se den längre. Jag känner verkligen avsky mot den! Som om det är en vän som förrått mig, haha!
.
Nej nu måste jag återgå till arbetet. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0