Måndag

Allt för länge sedan jag skrev här nu...
Så vad har hänt sen sist då..... Jag låg hemma med mitt onda ben fram till i fredags då jag började jobba igen. Var egentligen sjukskriven fram till och med lördag, men valde att komma tillbaka lite tidigare då jag visste att det var sjukt mycket att göra på jobb. Något jag dock ångrade lite när jag kom dit. Det var ingen som direkt verkade uppskatta att jag kom tillbaka tidigare för att hjälpa till, bara en hel massa stress och en del irriterade människor. Det var väl i alla fall en trevlig "Grand Opening" för dem som var med på den (hotellet hade sin stora invigning i fredags med en massa höjdare från Marriotts huvudkontor, viktiga personer ifrån Malmö och lite lokalkändisar). Medans Amanda, jag och all annan personal som jobbade slet häcken av oss.
.
Men innan allt detta så fyllde jag år. Närmare bestämt den 16 juni, i onsdags. Peter hade köpt god frukost till oss på morgonen, och sedan bjöd han mig på lunch på Soft efter det :) Fick en skit snygg Friis "weekend bag", och senare även en cykel!! Tack baby :) Mamma, pappa, Felicia och farmor och farfar kom på eftermiddagen och var söta och hade tagit med fika, så jag skulle slippa fara runt och anstränga mitt ben. Sedan dök även Matz och f.d. grannarna Rickard och Emelie upp. Mimmi och Bibbi och Jörgen kom även in en sväng lite senare på kvällen. Var en jätte trevlig dag!
.
För att hoppa lite framåt i tiden igen, till igår, så var vi ett gäng som var på Öja och såg Nisse Hellberg och The Baseballs. Var en riktigt rolig kväll som minst sagt hade sina höjdpunkter! Sis har en massa roliga bilder på sin kamera, (som jag tänker sno ;-b ), så en del av dem kommer nog att dyka upp här sen!!
Idag har varit en rätt seg dag med värk lite här och där. Men jag tänker försöka trotsa det nu och sticka till träningen. Var ju en hel evighet sedan!
.
Uppdaterar snart igen!! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0