Ny vecka

Har varit en skön helg. I lördags tog jag en sväng ner till gymmet, sen blev det lite städning och lite lugn och ro hemma. Vid 17 tiden kom Peter hem och vi körde och handlade och gjorde en jätte god middag på kvällen. Blev en lugn kväll med, med vin, glass och filmen 2012. Den var bra, fast kanske lite väl överdriven emellanåt dock.
Igår blev det inhandling av lite nya blommor till lägenheten. Blev bland annat små påskliljor till köksfönstret. De var inte alls utslagna när jag köpte dem, så jag tänkte att dem slår ut lagom till påsk. Men de har redan börjat slå ut :-S Förmodar att det är för att det är rätt varmt i lägenheten.. Aja, får väl se hur länge de står sig! Efter det åkte vi till Tomelilla och såg när Julia spelade fotbollsmatch. På kvällen såg vi The Hangover, igen! Den är redan en riktigt klassiker. Riktigt, riktigt rolig och riktigt bra! :)
.
Idag är det dags för jobb igen. Pust, jag känner verkligen inte för det idag.....

.

The Hangover, klockren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är underbart med vårblommor! Dessa bulliga små lökar som exploderar ut i färgrika skönheter.

Tips: Släng inte lökarna när deras tid är över utan stoppa ner dem i jorden på bakgården.

Kram

2010-03-23 @ 08:12:02
URL: http://gomorgonosterlen.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Tack för tipset :)

2010-03-26 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0