Bättre

Jo då, idag blev en bättre dag. Även om jag stod själv i receptionen med en kö ända från hissarna med utcheckande gäster. Hektiskt hektiskt! Ryggen kändes till en början bättre, men nu är det ajaj igen. Ska ringa Herr Kiropraktor i morgon. Det som strulade till sig igår ordnade upp sig idag och gästerna lämnade hotellet med ett stort leende och ett "vi kommer definitivt att komma tillbaka!" Skööönt!
.
Efter jobb körde jag hem till Skurup och åt pizza. Kände inte för att sitta ensam hemma i kväll. Och kände inte att jag orkade ringa någon kompis heller. Ville bara slappna av och kanske inte nödvändigtvis prata så mycket, men ändå i sällskap av någon annan. Fick en massa pussar av småttingarna, vilket alltid gör en glad :)
.
Nu är jag ledig i 3 dagar, wiieeehooo! Och i morgon är jag och Piddår lediga tillsammans, härligt!
.
Ska på begravning på tisdag för farmors bror. Känns lite jobbigt. Men vill ju vara där för farmor. R.I.P Allan :-(
.
Gotta go. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0