Fredag

Det är fredag och jag har two more days to go denna veckan, sedan är jag ledig tre dagar. Ska bli såå skönt!
Var på lite afterwork efter jobb idag, med Amanda (a.k.a Mandis), Marcus (a.k.a. Marco), Sobhi och Tim. Satt en stund på Moose Head på Lilla torg och snackade skit. Jätte trevligt! Men så var jag ju tvungen att dra hem tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon med. Men var trevligt att kunna vara lite social en stund i alla fall.
.
Det är otroligt hur människor kan utge sig från att vara någon helt annan än den de verkligen är. Och så tycker man synd om människan till och med! Otroligt. Men nu kan man i alla fall förstå..
.
Min rygg har börjar göra så fruktansvärt ont. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen emellanåt! Det gör så ont så jag nästan mår illa, och inte hjälper det med värktabletter heller. Kvittar om jag står, sitter eller ligger. Det är konstant smärta. Ajajaj! Ska testa spikmattan ikväll innan jag lägger mig. Kanske kan hjälpa lite.
.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0