Höstväder och annat skit?!

Jesus vilket hemskt tråkigt väder det har varit idag! Har hösten kommit tillbaka?! Blä. Vill ha vår, vår, våååår!!!
.
Har varit en hektisk och ganska jobbig dag. Mina onda rygg har bidragit en hel del till det. Rätt jobbigt att vara tvungen att stå upp i 8 timmar och ha konstant ont. Riktigt mycket att göra på jobb också. En liten stund innan jag skulle sluta började det strula till sig också. Jag såg så mycket fram emot att få komma hem och slappna av och bara ligga framför tvn. Men denna gången tog jag jobbet med mig hem. Jag har grubblat och funderat massor, vilket stör mig så otroligt mycket! Jag tycker att jag har lärt mig rätt bra att inte ta jobbet med mig hem. Men jag hatar när det blir fel! Det ska och får aldrig bli fel! Jag kan inte släppa det när det blir så. Suck.....
.
Jag känner mig ensam ikväll. Peter och jag jobbar olika tider hela tiden nu känns det som. Men, som jag brukar säga, what to do!?
.
Jag borde lägga mig nu och inte sitta här och beklaga mig. Ja, det ska jag göra. Hoppas på en bättre dag i morgon.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

" I morgon är en annan dag"

2010-05-20 @ 19:26:21
URL: http://gomorgonosterlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0