Onsdag

Igår var det begravning för Allan. Det är alltid jobbigt och sorgligt med begravningar. Även om jag inte stod Allan så jätte nära, så ser man hans familj, hans barn, barnbarn, syskon och andra som stod honom nära, så ledsna de är. Man sätter sig in i deras situation. Nästa gång är det kanske någon som står mig så nära. Det var en fin ceremoni. Blev lite fika hemma hos Allans son Gert efteråt. Tror att alla tyckte det var skönt att kunna andas ut och prata lite.
.
Efteråt körde vi in om till Dagiset och hämtade småttingarna och jag följde med till Skurup en sväng.
.
I förmiddags var jag hos Herr Naprapat. Rolig gubbe. Knak, knak, knak och sedan var det klart på typ 10 min!
Jag hade dålig rörlighet mellan en del kotor, vilket gör att de liksom "skaver" mot varandra och därav smärtan. Det hade blivit en inflammation, så jag blev ordinerad att ta ipren 3 gånger om dagen enda till på måndag då jag ska dit igen. Men jag tycker redan det känns lite bättre. Skönt!
.
I eftermiddag blir det nog fika med Alexandra. Nu blir det lite städning. Ska dock försöka att inte ansträng ryggen allt för mycket.
.
Fångade!!
Loveish
Limpish

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad Linus ser ledsen ut i buren! Det är nog bara för att han saknar mig :D

2010-05-20 @ 11:21:40
Postat av: Rebecka

Ja, det är det nog :D

2010-05-20 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0