Onsdag

Har gått runt med en orolig och jobbig känsla i magen hela dagen idag. Har varit ledig, men har inte riktigt kunnat känna efter och slappna av, eller för den delen fått något vettigt gjort. Fick iaf tvättat, dammsugat och ringt ett viktigt samtal för att ta reda på lite saker. Hann ner en sväng på stan för att klippa luggen också. Men hade jag inte verkligen tvingat mig till att göra dessa grejor, är det risk för att jag hade legat kvar i sängen hela dagen. Idag var en sådan dag då jag bara ville sova. Felicia kom upp tidigare ikväll och vi gjorde oss i ordning för dansen. När vi kom dit visade det sig dock att dansen var inställd :-/ Drog mig iaf iväg till gymmet en sväng, så kvällen var ju inte helt förgäves.
.
Fan vad jag neggar nu! Måste ta och rycka upp mig. Fast helst av allt hade jag bara velat åka iväg just nu. Till något varmt och skönt ställe långt borta. Det hade inte alls varit fel. Sånt totalt neggo jag är. Nu slutar jag beklaga mig och hoppar in i duschen. Byyyyyyeeeeee!!!!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du nu då? :)

2010-11-04 @ 22:15:58
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0