Tisdag

What a day. Otroliga människor man träffar på jobb. Vissa människor har verkligen en förmåga att totalt suga musten ur en. Man har knappt någon luft kvar efter att de kört igång. Aja, är för trött för att tänka mer på det nu.
Mådde inte alls bra igår. Riktigt illamående hela dagen. Fy för, jag hatar att spy... :-( Trodde att min morgontrötthet/blodsockerfall-illamående var över, men tydligen inte. Fast vet egentligen inte vad det var för skit, för kände mig fortfarande kass på kvällen och i morse med. Nu ska jag strax sluta att beklaga mig. Jag är egentligen alldeles för trött för att beklaga mig överhuvudtaget. Fy tusan vad jag är trött nu för tiden! Känner mig så otroligt tråkig.
.
Nej nu lägger jag ner. Ska seriöst gå och lägga mig snart. Upp 04.25 imorn igen. Lägger upp denna låten med Familjen. Den får mig att bli glad och tänka på sommaren :) Lite skum video, men ändå! Enjoy!
.
Familjen - Det var jag
"För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0