Uppdatering

Dags för lite uppdatering av den senaste veckan!
Jag jobbade hela helgen, men hann ändå med en trevlig middag tillsammans med Tobbe och Julia på lördag kväll.
Peter lagade en fantastisk middag till oss. "Dijon-indränkt" ryggbiff med potatis, grönsaker och whiskysås. Förberedelserna ser ni här :)
Mmm så gott det var!
.
I måndags blev det lite mys med tjejerna från hotellet. Jag, Tina, Karolin och Ewa gick på bio och såg "Lyckan, Kärleken och Meningen med livet" (eller "Eat, Pray, Love" som det heter på engelska). Baserad på boken och den verkliga händelsen om en tjej vid namn Liz, som vid 30 års ålder, efter många om och men, bestämmer sig för att skilja sig från sin man och från sitt liv New York. Filmen (och boken) handlar om hennes resa. Hon börjar i Italien, där hon lär sig konsten att njuta, sedan åker hon till Indien där hon lär sig konsten att nå sinnesro, och sist till Indonesien för att hitta balans. En riktigt bra film, som ger en en liten tankeställare. Jag köpte boken innan jag visste att vi skulle se filmen. Håller på att läsa den för fullt nu :)
Efter bion gick vi vidare till Mello Yellow, där vi mötte upp Vanessa, Michelle, Amanda och Vita. Blev lite mat och lite vin. Var en riktigt trevlig kväll!
Nu är det dags för jobb. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0