Ååhh!

Gud vad jag älskar pågatågen. Igår kväll när jag gick till tåget från jobb, var det jätte kallt ute, blåste och regnade. Så kommer man äntligen på tåget, och så är det lika kallt där. Elementen sprutar ut kall luft. Mmm, härligt! Satt typ och skakade hela vägen till Ystad, där man var tvungen att gå ut i det underbara vädret igen. Upp på cykeln för att cykla hem, blev dyngblöt och kom hem till vår 18 grader "varma" lägenhet. Det var ju inte direkt så att man kände att "gud vad skönt att komma in i värmen"! Utifrån kylan och in i kylan. Är så trött på allt vad hyresvärdar heter. Hur svårt kan det vara att sätta på värmen?!?! Ärligt talat....
.
Idag är en bättre dag. Idag är en bra dag. Solen skiner, och jag är ledig. Har en del ärenden att uträtta idag. Inhandling, städning och tvättning. Tur man har något att göra på sin fritid ;-b Det blir faktiskt träning ikväll också, och det känns skönt!
.
Vill passa på att bjuda på denna låten som totalt fastnat i mitt huvud just nu!
Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0