Fredag

Har varit en hyfsat lugn dag på jobb ikväll. Hade möte först, sedan lite avskedsfest för Marcus som ska lämna oss för Stockholm och Courtyard. Vi kommer att sakna dig Marco! Det blir tomt utan dig. Lycka till i storstan, det kommer att gå skit bra :)
.
Peter är fortfarande sjuk i värsta influensan. Tycker så synd om honom! Än så länge känner jag mig frisk. Hoppas att det håller i sig. Skulle egentligen ha följt med till Höör imorgon och firat Elliots 2 års dag. Men vågar knappt. Även om jag inte mår dåligt, så kan jag ju ändå bära på viruset. Vågar inte riskera att smitta ner de små barnen, och nyfödda Anton som jag inte fått träffa än. Får åka upp en annan dag helt enkelt.
.
Till något helt annat! Har tvn igång och den reklamen med den gamla tanten som dansar breakdance och gör headspin kom precis på. Haha, så jäkla ball tanta! Blir alltid glad när jag ser den :D Vet knappt ens vad det gör reklam för.... Kontantkort eller något kanske?!
Åh vad jag saknar dansen nu bara för det! Det var tre veckor sedan jag kunde vara med. Men på onsdag, då jäklar!
.
Nej nu är det dags för sängen. Ha en lovely helg everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0