Lite Mer

Efter en kväll hemma i Skurup med thai mat, film och godis, körde jag tillbaka till Ystad för att möta upp Peter och pågarna på Lite Mer. Min allra första gång på Lite Mers nattklubb faktiskt! Har försökt att komma in där två gånger tidigare för ett par år sedan, men då blev jag nekad att komma in för att jag var för "ung".. Alltid lika roligt när alla de andra som är lika gamla som jag bara smiter in, men jag måste ju alltid visa leg! Haha, nej nu för tiden tar jag det istället bara som en komplimang :b
Var en rolig kväll! Spelades bra musik som faktiskt gick att dansa till! Inte bara massa euro-techno mög. En och annan euro-techno-låt smiter ju dock alltid in. När jag tittar mig omkring verkar det dock mestadels bara vara jag som inte uppskattar dessa dunka-dunka toner. Ska man gå till Bar á bar så måste man vara svag för denna musik, då det typ är det enda de spelar där. Men i alla fall, jag var riktigt glad att höra allt från rockklassiker till 90-tals "A Night at the Roxbury-låtar" och nya hits. I like! En rolig kväll tillsammans med roliga pågar :)
.
Grattis till FC Österlen som vann serien!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tror på FC Österlen!

2010-09-19 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0