Onsdag

Oj oj idag är jag trött. Jobbade kväll igår och morgon idag, så det blev ca 4 timmars sömn i natt :-S Det var dock självvalt eftersom jag ville kunna vara med på dansen ikväll, så har ingen annan att skylla än mig själv!
.
Nu börjar vi så smått planera inför London resan. Har en del att fixa och nu går tiden fort! Bara ca en och en halv vecka kvar. Längtar!! :D
.
Dags att göra mig i ordning inför dansen nu. See ya!
.
Liten bild på mig och "Limpan" från i somras. Åh vad jag saknar något litet sött att gosa med nu när hösten börjar komma!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Yees, London! VAD KUL! Det är en uuunderbar stad! Shoppa på ;) KRAM!!!!

2010-09-23 @ 16:03:18
Postat av: Rebecka

Emelie: Yeees! Ska bli såååå kul :D Kram kram

2010-09-28 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0