Måndag

Fy vilken tråkig dag idag. Inte nog med det fruktansvärt tradiga vädret, mina lungor arbetar emot mig just nu. Det sticker och gör ont för varje andetag. Astma, eller något annat? Lite hostmedicin hade inte suttit fel nu iaf. Får se hur det är imorgon. Vill inte vara hemma från jobbet.
.
Till något positivt; Helgen har varit helt underbar! Åh vad jag älskar helger som denna. God mat, gott vin, lite plötsliga infall och trevligt sällskap. Kan ju inte bli så mycket bättre! Me like alot!
.
Idag är det ju hjärtedagen, så får önska alla en mysig dag (eller vad man nu säger?! "Grattis på alla hjärtans dag", "puss o kram på alla hjärtans dag".... Jag har ingen aning egentligen ;-b )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0