American party at Renaissance

Igår var det dags för vår kick-off fest med jobb. Det var American style party på hotellet, där alla var utklädda till diverse movie characters. Det blev så klart amerikansk mat med från T.G.I Friday. Efter det blev det lite prisutdelningar, lottdragning och sen mingel och dans. Det blev dock inte Pulp Fiction Mia för min del, då Eva skulle vara henne. Så jag körde på Legally Blonde istället :-b (Tack sis för allt jag fick låna av dig! Hade inte varit möjligt annars :) ) Riktigt roligt att se att de allra flesta verkligen hade ansträngt sig och klätt ut sig! Vissa var bara helt klockrena! Ni får njuta av bilderna istället för att jag pladdrar på mer om det. En bild säger mer en tusen ord, som de säger ;-)
.

Bild 1: Miss secret agent & Elle från Legally Blonde. Bild 2: Sandy från Grease & Miss secret agent. Bild 3: Pocahontas & Cruella De Ville. Bild 4: En del av gänget. Bild 5: Marge Simpson. Bild 6: Sandy, M. S. Agent & Wilma från Flintstones. Bild 8: Mia från Pulp Fiction. Bild 9: En mycket allvarlig James Bond & en lite gladare Elle :D
Övriga bilder: Mingel och dans!





Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fest! Du är jättefin :)

Fin vovve!

Kram

2011-01-10 @ 16:24:32
Postat av: Rebecka

Maria: Tack så mycket! Ja visst är den söt :D Kram

2011-01-10 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0