Jag behöver hjälp med idéer!

På lördag ska vi ha kickoff fest på jobb. Temat är "movie characters". Vi ska alltså klä ut oss till någon känd filmkaraktär. Jag har dock ingen som helst aning om vem jag ska klä ut mig till! Börjar få lite smått panik nu. Kommer förmodligen inte hinna ta mig till stan för att kolla efter "rekvisita", då jag ju har lille Danko här hemma nu som jag inte kan lämna. Så måste nog i så stor mån som möjligt använda mig av grejor jag redan har hemma. Eventuellt låna av någon.
Please, är det någon som har någon bra idé om vem man kan klä ut sig till? Då får ni mer än gärna lämna en kommentar!! Jag har letat runt på nätet, men känner mig helt clueless. Börjar ju närma sig nu, lika så paniken ;-b
.
Tack för er hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: Matz

Enkel match du skall vara Uma Thruman i Pulp Fiction svart kjol vit blus that´s it good luck. Och sen kör du two fingers över ögonen sedan är succe´n i hamn. Kram Matz

2011-01-04 @ 20:32:32
Postat av: Rebecka

Matz: Ah tack, det är en jätte bra idé ju! Kom nyss på att hotellchefen en gång sade något om pulp fiction precis när jag klippt mig... Tack för tipset :D Kram Rebecka

2011-01-05 @ 22:08:23
Postat av: Månz

Tänkte ett tag om Peter skulle vara med så kunde ni vara mr. and mrs. Smith. meen Uma thurman är helt klart en 10poängare. :D

2011-01-06 @ 12:00:07
URL: http://bedtimedesign.se
Postat av: Rebecka

Månz: Det är ett bra förslag. Men tyvärr ska inte Peter med, det är bara för de anställda. Annars hade det varit en jätte bra idé!

2011-01-06 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0