Tisdag

Idag har jag och Danko haft en ledig dag tillsammans. Fick gjort lite ärenden i förmiddags, och sen åkte vi och hälsade på familjen i Skurup. Mamma och pappa har precis kommit hem från Gran Canaria och var sådär chockladbruna. Nej då, jag är inte avundsjuk alls! ;-b Jag och mamma tog hundarna på en tur i det soliga men blåsiga vädret. Nu är vi hemma igen och lika fort som dagen börjat så börjar den gå mot sitt slut. "Sakta dina steg, det går för fort. Jag hinner inte med..."
.
Helgen blev en underbar lång-helg. Tog semester på fredagen och hann med en massa nödvändiga saker och måsten som jag lagt på hyllan under ett tag. Lördagen bjöd på 25 års fest för och hos Tobbe. Var jätte trevligt! Söndagen blev lite seg, men på kvällen kom sis till oss och vi åt chips och kollade på Instängd 2 :-b Var en super helg!
.
Nu blir det lite chill och en dusch. Upp okristligt tidigt imorgon :-S
.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0