väntan..

Väntan är nog något av det jobbigaste som finns. Iallafall när man väntar besked på något väldigt viktigt! Som tex ett väldigt viktigt jobb... Bättre blir det ju inte när man får dubbla budskap. Pust, orkar inte vara nervös mer nu, vill bara veta! Give me the answer!

Så vad händer idag då? Det är alltså fredag och jag känner mig rätt vilsen för tillfället. Får nog sticka och hämta ut mina super snygga skor som jag har beställt, så jag har något att glädja mig med denna, för mig, nervösa och förvirrade dag. Längtar redan tills baby kommer hem så vi kan gå ut och äta god mat med Alex och Jocke.

Jag saknar min skiva som jag lämnade hos Malin. Måste nog hämta den nu.

See ya´ll!

Hugs


Härom morgonen fick jag höra något av det sötaste någonsin: "- Du är min frukostbuffé"  Naaaaa, love love love :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0