Full rulle som man säger

Just nu håller jag på att städa för fullt. Vill ju att det ska vara fint när baby kommer hem! Men kände att det var dags att göra en liten paus för att blogga ett par rader. 

Idag har det varit en bra dag på Apollo. Igår sålde jag mina första resor och kände mig glad och smått stolt över mig själv. Men sen kom chefen men en jäkla kommentar, så plötsligt var den dagen inte särskilt rolig längre. Kände mig skit dålig. När man äntligen känner att man kommer någon vart liksom. Men nej då, den lyckan skulle ju bli kortvarig. Men åter till idag. Idag har som sagt varit en bra dag och det e väl det som räknas.

Imorgon är det äntligen dags för Linkin Park!! Fan vad kul det ska bli! Ser fram emot det sjukt mycket. Can´t wait :)

Nu får jag återgå till städningen annars kommer jag att skita i det.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0