Oh yes

Fyyy fan vilken bra konsert! Verkligen den bästa jag varit på ever. Kan fortfarande inte fatta det!
Linkin Park, what a band. Måste se dem igen helt enkelt. Thanx for a awsome night sis!
Manchester och de andra rocks :D Tror aldrig jag har sjungit (skrikit) så mycket i mitt liv, haha. Kesse-danskarna som stod sidan om oss kunde man dock varit utan. Dom tittade nog mer på oss än vad dom gjorde på bandet. Men men, deras problem. Hade iaf en as grym kväll!

Igår kom baby äntligen hem. Im so happy :)

Var nere en sväng på stan innan, kände mig plötsligt allmänt tjock och kesse.. (Vad som är ännu mer kesse är att jag har börjat använda ordet kesse igen!) Ska på partaj ikväll, jomenvisst! Ska bli najs. (-Att få pilla, att få mecka, det e det som ger power. Hahaha)

Nej nu ska jag gå och göra nåt.... Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0