Julklappar = ??

Tycker det är svårare än någonsin att handla julklappar detta året. Särskilt eftersom jag inte vet vad jag ska köpa till folk! Dock fixade vi några igår och jag hittade en till idag. Men nu är de svåraste kvar!! Aja, som alltid löser väl sig det också till slut...
.
Nu är det utbildning på jobb och det känns lite som om man är tillbaka i skolan. I två dagar nu har vi suttit i nästan 8 timmar och lyssnar på en föreläsare. Den sista timmen är man lite slut i huvudet kan jag ju säga. I morgon blir det också föreläsning, men mer rollspel och "grupparbete" och sådant.
.
I helgen följde jag med Peter och grabbarna ifrån Solgård och såg New Moon igen :D Den var till och med bättre denna gången :)
.
Nej nu måste jag kila!
.
/Becka

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Ååååh såg du New Moon IGEN?!?! :D Underbart!! Jag vill också!! Har inte haft tid bara... :( Har redan förköpt den på CDON dock! ;D Hahaha :D Ses på lunch i vinter? :) Är ju ledig ett par veckor nu under jul :) Puss å kram!!!!!

2009-12-14 @ 11:10:34
URL: http://livetsfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0