Fredag

Det har varit en väldigt lugn jobbvecka. Jag klagar dock inte eftersom jag fortfarande inte känner mig helt återställd ännu. Är fortfarande väldigt trött och hungerskänslorna har inte riktigt kommit tillbaka än heller. Känner knappt några smaker, vilket nästan är det tradigaste! När ska det återställa sig?! Har fått en speciell örtblandning av söta Ewa på jobb. Det kallas för Swedish Bitters och ska tydligen vara en riktigt dunderkur. På hemsidan kan man läsa om att det visat på helande effekter på allt från astma, förkyldningar och cancer. Man blandar ut det med vatten och det är väldigt stark. Man kan nästan känna hur det verkar! Så detta tror jag på nu. Ska testa det i några dagar nu. Kanske kan det få mig på rätt bana igen :)

Imorgon blir det en tur till Malmö med Alex och Anna för att fira Alex födelsedag. Vi kommer att sova på hotellet och jag har en känsla av att det kommer att bli en hel del god mat och goda drinkar. Ska bli trevligt :)

Ikväll kommer det bli luuuugnt för min del. Behöver det verkligen. Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0