Lite ledig

Nu är jag ledig några dagar. Passade på att tvätta lite idag och plantera blommor så att hela badrummet blev svart av blomjord! Blev halvnöjd med min plantering dock..
Imorn blir det eventuellt malmö och gardinköp. Känner att jag vill make some changes i lägenheten. Och på tal om lägenheten så funkar elementen nu, wiiee i´m happy :D

Har lite småångest över att jag inte styrketränat denna veckan (hittills). Tänkte göra det idag, men började känna mig lite halvkass så jag orkade helt enkelt. Ska ta igen det imorgon, hoppas jag! Däremot dansade jag igår och jag bara måste berätta om "strumpbyxe-pojken". Killen ifråga har strumpbyxor på sig när han dansar. Och då menar jag inte långkalsonger eller typ balett trikåer, utan riktiga tjej-strumbyxor, sådana som är lite genomskinliga! Han har visserligen skjorts utan på dem, men ändå. Aja, man kan ju verkligen säga att han har en egen stil iallafall! Var bara tvungen att dela med mig.

Nu ska jag gå och ta nåt och äta.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0