1:a jobbdagen osv...

Då har jag kommit hem från min allra första jobbdag på Scandic Kramer. I mitt huvud surrar det nu runt en massa info som försöker hamna på rätt plats. Men det har gått bra. Eller det har känts bra iallafall! Mycket nytt att lära och jag kände att jag ställde närmare 5000 frågor till de stackars receptionisterna :) Fick göra några in- och utcheckningar på egen hand och svara i telefon, och det kändes kul!

Om jag ska säga ett ord om helgen så måste jag nog säga karuseller! Jag, Peter och syrran var med solgårdsbarnen på Tivoli i Kph. Hade riktigt nice och åkte massa roliga rides :)
På kvällen/natten begav vi oss till "inflyttningsfest" hos Andreas och hans flicka. Kvällen slutade med att vi hamnade på ett knökfullt Bara bar.

Ikväll blir det träning, sköönt!

See ya´ll!

image25
                              Party people!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0