Trötter

Idag är jag trött som bara den. Gick upp kl 5 i morse, och det känns efter att man har varit ledig i 4 dagar!
Samma tid blir det i två dagar framöver. Men jag är väl så "van" som man kan bli nu. Alltså inte alls egentligen... Kommer aldrig att vänja mig!!

Efter jobb var jag och spenderade en freaking fortune på smink. Det är ju inte billiga grejor precis.. Men det vankas ju bröllop, och då kan man inte se ut hur som helst. Dock är min inhandlingslista långt ifrån klar. Samtidigt som mina pengar nästan är slut. Hmmm, super bra kombination. Jag känner mig så satans pressad, whyyyyyyyyyy?!?!?!

Förresten är det någon som har tips på en snygg festfrisyr som är enkel att göra, så hör gärna av er! I´m in need..

Kul att ses, tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0