!!!!!!????!!!!!!

Folk är fan helt sjuka! All denna aggression och negativitet som människor bär omkring på gör mig otroligt orolig för mänskilgheten! Folk vänder verkligen allt de någonsin kan till något negativt. Herre gud alltså!! Vad är det som har gått så himla fel så att folk blir såhär?? Hittills idag har jag bland annat blivit påhoppad av en gubbe som jag endast serverade ett glas vin och var allmänt övertrevligt emot (eftersom man alltid försöker vara lite extra trevlig mot de äldre). MEN, jag lyckades tydligen inte särskilt bra med detta. Inte för att just denna grejen kanske är så hemsk, men det är bara principen liksom. Är det mig det är fel på, eller är stor del av befolkningen bara otroligt lättretliga och/eller så bortskämda att ingenting någonsin kan göra dem lyckliga?! Man börjar ju verkligen undra. Sen finns det ju de fåtal människor, hoppet i denna värld, som faktiskt kan uppskatta det lilla. Som faktiskt kan se det positiva i saker och kanske till och med kan vända något negativt till något positivt. Som är starka och tillfreds med sig själv, så pass mycket att de inte behöver klanka ner på allt och alla. TACK OCH LOV FÖR ER!! Er vill jag ge en stor kram! Utan er hade världen gått under. Ibland kan jag själv känna mig negativ och pessimistisk, men om man jämför med hur somliga andra beter sig, så är det verkligen bara en piss i mississippi. Ett sandkorn i öknen. En nål i en höstack. Vakna upp människor! Var glada för det ni har! Klaga inte över bagateller! Ryck upp er för f******************n!!!!!!
Jag spyr snart på detta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0