Helgen och sånt

Jo jag var ju som nämnt "långledig". Dock gick helgen fortare än någonsin! Vet inte var all tid tog vägen, MEN, jag har haft en bra helg iaf :)

I fredags var det bara slappe, förutom lite städning och en snabbis på stan. Var själv hemma eftersom min Piddår jobbade, både dag och natt! På kvällen hyrde jag film och krängde godis. Jag kände för något lättsamt, så det blev "What happens i Vegas". Typ förutsägbar som det flesta liknande filmer, men det hade ändå några kul moments.
På lördagen drivade jag till Skurup där farmor, farfar, mormor och Bengan var för att fira syrran lite innan hon åker upp till norr igen. Hon fyller nämligen år när hon är där uppe, så vi ville ju hinna fira lite medans hon är hemma! :) Var jätte trevligt. Sedan stack jag och sis till Ystad och snackade skit i lägenheten i ett flertal timmar och tittade på gamla videofilmer som vi spelat in. Hahaha, så pinsam man var för bara ett par år sedan! Men då trodde man att man var svinball. Dock var vi rätt roliga emellanåt :D En liten sväng till Soft blev det också, men vi gick hem efter ca en halv cider då placet starkt dominerades av 40+are. (Som var rätt packade kan man tillägga).
På vägen hem sprang jag och stukade min fot. Mindre trevligt :-/ Kom på att jag nog inte stukat något på flera år! Är väl för att man blivit mer försiktig på äldre dar kanske...
Men vi hade iallafall en jätte rolig kväll! Kommer sakna dig när du åker upp igen sis!!

På söndagen åkte jag till Solgård för att hjälpa Peter. Stannade där till måndag förmiddag, då jag begav mig hemåt och sen vidare till nästa jobb.

Snart dax för jobb igen, så nu måste jag sticka!

See ya´ll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tusen tack Rebecka för att du "lånar ut" din Peter till oss på Solgård! Vad skule vi gjort utan honom och dig....?! Ingen ledighet....inget eget liv....ingen som alltid visste hur allt ska vara när inte vi är där.....!!!!

Puzz Maria & Matz

2009-02-08 @ 18:05:44
Postat av: Rebecka

Maria: Det är självklart! Och klart att jag också hjälper till när jag kan :)

Kramar

2009-02-08 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0