Tjejmiddag och sånt

Igår var det tjejmiddag hos Arbana Banana. Har ju inte träffat henne på jätte länge så det var kul.
Malin, Elvisa, Bonni, Carina och Karolina var också där, de tre sist nämnda är gamla klasskompisar som jag inte träffat på några år. Så det blev ju mycket snack! Det bjöds på tacopaj och vin, sen var jag tvungen att dra mig hemåt vid 22 tiden då det var upp vid kl 5 i morse igen. Sov dock över i Skurup så jag fick 20 minuters sovmorgon!!! Yiiiihuuu!! :D
Idag är jag dock satans trött i vilket fall, men jag känner mig glad. Efter jobb ska jag köra direkt till Solgård där min Piddår är och passar gården. Hoppas det fortfarande är fint väder då för då kan man kanske ta sig ett dopp i poolen :D Dock har jag ju så klart inte med någon bikini :-S
Sen är det ju snart födelsedag också! Undrar vad som kommer hända då eftersom mamma och syrran har varit lite sneaky när man pratat om det...Hmmm?!?! Jag har fått reda på så mycket iaf att jag vet att behöver handla något att bjuda på... :D
På fredag är det midsommar/30 års fest hos Malin, ska bli jätte skoj! Och så går jag ju på 10 dagars semester från den 18:e, ska bli naaaaajjjjjssss!! Efter allt som hänt på jobb så känner jag mig mindre motiverad många gånger. Dock har jag nog fått mer positiv feedback nu än typ på hela tiden jag jobbat här (t.o.m. av Mr. T som jag trodde hatade mig av någon anledning!!)...

Nej, back to work.

All you've ever wanted, was someone to truly look up to you. And six feet under water, i do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0