Söndag

Har en sån konstig, orolig känsla i magen idag. Kan verkligen inte komma på vad det kan bero på.
Känns som om jag är orolig för något som ska hända, eller som om det skulle vara något som redan har hänt som jag mår dåligt över. Men jag är helt "blank", kan inte komma på vad det skulle vara. Känns inte bra dock :-S
.
Jag har inte heller känt mig särskilt bra de senaste dagarna. Egentligen tror jag att det beror på att jag känt mig utmattad och trött, och sedan har bara förkyldningen kommit som en "bonus" ovanpå det så att säga. Inte så mycket att göra åt det, I guess.
.
I fredags bjöds det på goda kräftor på Solgård, hemma hos Peters föräldrar. Mina föräldrar kom också. Var en jätte trevlig kväll!
.
I eftermiddag blir det jobb, så jag borde hoppa in i duschen nu och börja göra mig i ordning nu.
Aj, där kom den där känslan igen! Pust... Inget att göra, I gotta get going.
.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0