Juldagen

Har hänt en del den senaste veckan och har tyvärr inte hunnit uppdatera! Idag är det juldagen, den 25:e december. Vart tog december vägen egentligen?! Otroligt fort har det gått. Idag är en jobbdag för mig. En väldigt lugn sådan får jag säga (eller, jag vågar knappt säga det, varje gång man säger så så händer det något! Så jag säger; HITTILLS har det varit väldigt lugnt ;-b). Lille julafton och julaftons förmiddag firades hos Peters familj på Solgård. Var väldigt mysigt och trevligt. Julaftons eftermiddag och kväll firades hemma hos familjen tillsammans med Peter och farmor och farfar i Skurup. Blev en ganska stilla och lugn julafton med ett berg av julklappar. Nej, jag vill verkligen inte skryta, jag snarare skäms! Men tydligen har jag varit snäll i år också, haha! Är jätte glad för mina fina klappar :) Detta var första året som Peter och jag firade julafton tillsammans. Innan har vi firat var för sig. Men det kändes som ett naturligt steg nu. Alla vill ju självklart fira tillsammans med sina egna familjer, så då får man ju köra lite av varje, så att alla hinner ses. Funkade och passade mig jätte bra. Och så vänder vi ju bara på steken tills nästa år! Kommer att försöka lägga upp lite bilder från i tisdags sen. Då var min avdelning på jobb och åkte skridskor i en park i Malmö och sedan blev det julbord på hotellet. Verkligen jätte trevligt. Och vad roligt det var att åka skridskor, något som jag nog inte gjort på, tja, sådär 10 år kanske?!! Och även om man stapplade lite i början så kom det ändå tillbaka rätt snabbt. Jag fick mersmak :) Fast dock är man ju så mycket fegare än vad man var när man var liten. Nu är man ju livrädd för att man ska trilla och slå sig! Det är dags att återgå till arbetet nu. Jag önskar alla en härlig juldagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0