Onsdag kväll

Sitter på tåget på väg hem från jobb. Förkyldningen som jag nästan väntat på har slagit till. Dock inte så hårt som jag först trodde. Känner mig mycket piggare idag än igår. Men man vågar ju knappt säga för mycket än. Det får man alltid tillbaka för sen :-b Känner att jag hade behövt några extra lediga dagar innan jul. Jag hinner inte riktigt med alla förberedelser och allt. Ca hälften av alla julklappar är inhandlade. De svåraste är kvar tillsist.

På lördag ska jag på födelsedags/god jul/avskedsfest hos Amanda och Winston. Snart ger de sig av down under. I will miss you :-S Temat på festen är Mad Men. Ska bli jätte kul, men jag har ju inget direkt hemma i garderoben att slänga på mig. Så jag måste alltså hitta en klänning innan lördag. Help!

Nej, nu ska jag läsa lite sista delen av resan hem. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0