Sängen

Där fick jag för att jag skrev att jag kände mig bättre igår. Idag får det bli sängen... Vinden viner och regnet slår mot fönstret utanför. Jag kan ju inte säga att jag direkt sörjer för att jag inte behöver gå ut i det idag. Vad hände med vädret egentligen? Denna blåst och regnstorm varenda dag. Men visst, det är ju ingen snöstorm i alla fall! Pest eller kolera?!

Måste skriva ett stort grattis till min älskling som kom in på skolan! Yeeii! Äntligen börjar det röra på sig :D

Nu ska jag vila lite. Ses!


Kommentarer
Postat av: månz

Tänker utsökt på en Petter klassiker..



"Ey yo vad händer mannen ?

SAKER OCH TING BÖRJAR RÖRA SIG

Är det sant mannen ?

Varenda jävel kommer höra dig"



Sjukt kass men ändå så bra, nostalgi ^^

2011-12-15 @ 13:00:37
URL: http://bedtimedesign.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Söta Rebecka,

bli nu kvar i den varma och sköna sängen tills du blir riktigt frisk igen!



Krya-på-dig-kram

Maria



Pst; Gillar verkligen Månz nostalgi :)

2011-12-16 @ 06:46:37
Postat av: Rebecka

Maria: Tack så mycket, det ska jag göra!



Månz: Haha, jag tänkte faktiskt själv på den låten när jag skrev det :D

2011-12-18 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0