Måndag

Shit, de första 4 dagarna av semestern har redan flugit förbi! Nu gäller det att ta vara på tiden. Men vad fasiken, man måste få ta det lite lugnt och vila upp sig med. I fredags var Alex och jag ute på stan och drack lite gott. Blev först en sväng till Store Thor, sen Soft. Var riktigt trevligt! På lördagen gick Peter, jag och Danko genom stormen hem till Tobias och Julia. Det bjöds på god hemmabakad pizza och en del vin ;-b På söndagen passade det riktigt bra med söndagsmiddag hemma hos farmor och farfar! På kvällen kom sis hem till oss och det blev filmkväll och massa gottis. Såg en riktigt obehaglig film som heter Missing. En film baserad på en verklig händelse. Japp, riktigt obehaglig... Bra, men obehaglig.
.
Eftersom vädret inte var bra idag heller, var jag lite obeslutsam om vad jag och Danko skulle hitta på. Peter jobbar, så vi hade dagen för oss själva. Sis ringde så vi tog till Skurup och åt gooood mat som hon gjort :D Jag har länge tänkt på att åka till Brors grav och lägga en blomma. Så jag tog tag i det idag. Köpte en fin liten bukett nejlikor och begav mig till minneslunden i Klagstorp. Det var så lugnt där. Gone but never forgotten.
.
Imorgon ska jag och sis träffa vår gamla vän som vi inte träffat på jätte länge. Ska bli roligt!
.
Nu blir det en dusch. Blev ett body pump pass ikväll, riktigt skönt att röra lite på fläsket! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0