Nu är det inte långt kvar....

....till semestern! Kan knappt tro att det är sant alltså. Om en vecka och en dag så är det 3 veckors ledigt. Fiiint ska det bli! En eventuellt liten trip till Öland eller Gotland håller på att spånas på. Stuga hade varit det ultimata för då hade Danko kunnat följa med. Vi får se :)
Det lär även bli vår, min och Felicias, årliga och numer traditionsenliga, resa till Helsingör med mormor. Alltid lika trevligt! Sedan ska Felicia och jag försöka hitta ett loppis att stå på en dag. Har så himla mycket kläder och annat bråte som jag behöver få bort! Hade även varit roligt med en trip över till Köpenhamn. Var sjukt länge sedan jag var där (då menar jag i centrala Kph alltså). Konstigt egentligen med tanke på hur nära det är... Kanske för nära helt enkelt. Så mycket mer är inte planerat för semester. Eller jo! Vi ska verkligen försöka ha vår poolfest under semestern med. Det blev ju inte av förra året pga (det inte allt för) fantastiska vädret..

Det var allt för nu. Nu måste jag återgå till arbetet. Fast först måste jag berätta att imorgon åker jag och sis till Hultan för att se Prodigy! Kan inte fatta att vi verkligen ska se dem. Ska bli riktigt kul!

Seeeee yaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Trotsa det ovälkomna regnet och ha en fantastisk kväll i Hultsfred!

2011-07-14 @ 12:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0