Robyn

I tisdags var det äntligen dags att åka till Sofiero och se Robyn. Min stora idol sedan jag var, tja, sådär 14 år ca. Då tog jag med en bild på Robyn till frisören och ville klippa mig som henne. Det var jag ju dock inte ensam om. Robyn-frisyren blev ju jätte stor på den tiden och alla klippte sig så! Minns en gång på gympan i skolan så hade vi några amerikanska killar där som skulle lära oss att spela amerikansk fotboll. Då hade jag precis klippt min Robyn-frisyr. Då säger en av de amerikanska killarna "-hey, you look like Robyn!" Tro att jag blev stolt eller ;-b
Robyn är fortfarande min idol. Hon är cool. Hon har sin egna stil och hon gör sin egen musik. Hon sticker ut ifrån mängden. Robyn rockar fett helt enkelt!
Jag, sis, kusin Annah och Peter satte oss i bilen och efter en del snurrande på småvägar för att undvika en trafikolycka på motorvägen, hamnade vi på Sofiero. Och det var ju fler än vi som hittat dit! Kleerup (som även sammarbetar med Robyn) var förband. (Till sis och Annah: Jag är dock fortfarande lite besviken då jag förväntat mig Tom Jones!!) Robyn var grym. Det märks verkligen att hon älskar det hon gör, när hon studsar runt på sina platåskor med ett stort leende. Blev så klart en hel del låtar från nya albumet, men även några klassiker. Var en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0